Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op renault.startpagina.nl

Kapot display

Bruggeman
08 Sep, 2009 19:09

Bij veel voorkomende problemen bij een display in Renault of ook bij andere merken kan ik jullie van harte aanraden KMS in Apeldoorn als het probleem niet te ernstig is kunnen ze dat verhelpen bij mij ook gelukt met een ten doode afgeschreven display maar ze konden hem redden ze hebben ook ruilsysteem display voor verschillende types.Het euvel van mijn display was de zeer slordige soldeer punten meestal kun je er op wachten na tel afspraak Tel 055-5347847 Het adres is Hoenderparkweg 82 Apeldoorn .(tu)

Bewerkt 22 Sep, 2009 16:12
mmnussy
20 Sep, 2009 14:49

Ook wij hebben dit probleem gehad. 3 Maanden geleden door de garage een nieuwe klok in laten bouwen en dat ging zeker niet van een leien dakje en een erg gepeperde rekening. Nu 3 maanden later is afgelopen vrijdag de klok weer doorgebrand en wij hebben nu besloten om deze auto van de hand te gaan doen en zeker NOOIT geen Renault meer te kopen!!!!!

Deze auto hebben wij in december gekocht en nog maar weinig kilometers mee gereden maar helaas hebben we er erg veel reparatiekosten aan gehad.

a.verburg1@planet.nl
22 Sep, 2009 16:12

top hij doet het weer dat is top daar bij KMS in Apeldoorn bedankte voor de info